RegioJet zapowiedział, że na początku listopada rozpocznie się sprzedaż biletów na nowe połączenia od połowy grudnia tego roku. Tymczasem pasażerowie nadal nie mogą kupić biletów do Poznania, Trójmiasta czy Pragi.
O tym, że
4 listopada ma rozpocząć się sprzedaż biletów na połączenia w relacjach: Warszawa Wschodnia – Kraków Główny, Warszawa Wschodnia – Poznań Główny czy Kraków Główny – Gdynia Główna, wiedzieliśmy już miesiąc temu. Przedstawiciele RegioJet poinformowali o tym na konferencji zapowiadającej
kolejny etap rozwoju w Polsce – od grudnia 2026 roku.
Niestety, we wtorek (4 listopada) nie można było kupić biletów na terminy od 14 grudnia. W środę (5 listopada) rano sytuacja się nie zmieniła. Wpisując którąś z nowych relacji na stronie RJ lub przez aplikację, można zobaczyć jedynie dwa komunikaty: "Nie znaleziono połączenia. Połączenia nie są prawdopodobnie jeszcze dostępne w sprzedaży" lub "Brak połączeń między tymi miejscami docelowymi. Edytuj parametry wyszukiwania i spróbuj ponownie".
W mediach społecznościowych, przez które głównie komunikuje się czeski przewoźnik, brak informacji o terminie rozpoczęcia sprzedaży biletów. Na stronie internetowej czy w aplikacji również takich informacji nie znajdziemy. Nie wiadomo więc, czy jest to np. jakaś awaria techniczna systemu sprzedaży, problem dotyczący rozkładu jazdy, czy może w grę wchodzą kwestie taborowe.
"Rynek Kolejowy" poprosił we wtorek o komentarz w związku z brakiem możliwości sprzedaży biletów. RegioJet tłumaczy, że powodem jest przesunięcie przez PKP PLK terminu zarządzenia nowego rozkładu jazdy.